.

.

czwartek, 2 czerwca 2011

Ratunku! Pomocy! Awaria bloggera???

Niestety nie jest geniuszem w kwestiach technicznych czy informatycznych... A szkoda bo taka wiedza by mi sie nieraz przydała. Nie wiem co mam robić, a może ktoś miał już podobny problem. Kwestia dotyczy bloggera. Od pewnego czasu odwiedzając blogi, nie mogę dodać ich do obserwowanych. Na każdym blogu pod słowem OBSERWATORZY jest puste miejsce. Nie wyświetlają mi się ani osoby obserwujące dany blog ani nie ma klawisza "obserwuj". W rezultacie nie mogę dodać żadnego bloga do obserwowanych przeze mnie. Nie wiem czemu. Czy zdarzyła się komuś powyższa sytuacja? Czy ktoś wie jak ten problem można naprawić?? Bo ja nie mam pojęcia.

25 komentarzy:

  1. nie wiem o co chodzi, u mnie wszystko działa...

    OdpowiedzUsuń
  2. mi parę dni temu zniknęło, nie miała ani u siebie ani u innych nie widziałam, ale po dobie wróciło wszystko do normy.

    OdpowiedzUsuń
  3. JA pare dni temu tez miałam ten problem.Dodatkowo nie mogłam dodawać komentarzy.A potem to juz nawet nie mogłam zalogować sie do swojego bloga:( Na szczęscie samo mineło.

    Nie mam pojecia jak Ci pomóc.Muszisz po prostu przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też parę dni temu pojawił się ten problem, niewidoczne też były komentarze, ale teraz wszstko wróciło do normy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, ale coś z tym Bloggerem się dzieje - ja wczoraj nie mogłam się zalogować na swoje konto i nic nie pomagało, nawet usunięcie plików cookies. To są jakieś ich problemy i chyba faktycznie musisz to po prostu przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też od niedawna mam ciągle jakieś problemy - nie mogłam się zalogować, nie mogłam wystawiać komentarzy. Najlepszy numer miałam z tym, jak posegregowałam sobie obserwowane blogi, przyporządkowujące je do różnych kategorii. Po kilku dniach - nie mam pojęcia dlaczego - wszystko wróciło do poprzedniego stanu. Czyli dwie godziny cennego czasu w plecy...

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie ten problem trwa juz kilka dni :(
    Z cierpliwością u mnie nienajlepiej :( Chyba muszę poćwiczyć tę cechę. Dwie godziny pracy w plecy to nieciekawie, współczuję.
    Dziękuję wszystkim za informacje, widzę po Waszych komentarzach, że to nie u mnie jest coś nie tak, tylko rzeczywiście z bloggerem coś nie halo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybacz Anetko, ja Ci nie pomogę - ale chciałam tylko napomknąć, że widzę nowy obrazek u góry :) Ładne zdjęcie Twoich książek ,zapewne. :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo ten problem sam zniknie - oby jak najszybciej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneta: dodawać do obserwowanych możesz zawsze z pulpitu nawigacyjnego wklejając po prostu adres bloga, czyli:
    Lista czytelnicza - Blogi które obserwuję, na dole przycisk DODAJ, potem "Dodaj z adresu URL" wklejasz adres bloga http://... coś tam coś tam :), potem klikasz przycisk NASTĘPNE, a dalej tylko wybierasz czy obserwujesz oficjalnie z nickiem czy anonimowo i koniec :)
    Wiem, że to ciut bardziej skomplikowane niż kliknięcie w obserwuj na górnym pasku który ci zniknął, ale ma to jedną zasadniczą zaletę. Możesz w ten sposób dodawać i obserwować blogi spoza bloggera (np blox czy blog.pl)i dowolne strony informacyjne zawierające rss (np. http://www.wysokieobcasy.pl/)
    Spróbuj tego sposobu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Albo inny sposób wejścia w to samo miejsce. Kiedy jesteś na swoim blogu (ale zalogowana!), to na samym dole swojej listy obserwowanych blogów, którą nazwałaś "Chętnie i często zaglądam oraz polecam" pokaże się taka słabo widoczna malutka ikonka ze skrzyżowanymi narzędziami. Kliknij w nią. Podniesie ci się ekran "Skonfiguruj listę blogów" - kliknij DODAJ DO LISTY, Dodaj wg adresów URL, wklej jakiś adres bloga albo strony http://..., kliknij DODAJ, a potem pamiętaj o pomarańczowym przycisku ZAPISZ i już.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Miqaisonfire: miło mi, że się podoba. Wcześniejsza fotografia była wstawiona chwilowo, docelowo chciałam wkleić coś związanego z książkami, ale długo nie miałam pomysłu na zrobienie zdjęcia.

    Do Sempeanki: DZIĘKUJĘ CI PIĘKNIE za pomoc, dobrze wiedzieć, że jest i taka możliwość. Dużą zaletą jest to, że można dodawać blogi spoza bloxa. Bardzo mi pomogłaś :) Dziękuję raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam tak na moim blogu przez kilka dni, że nie wyświetlali mi się obserwujący, ale z czasem minęło...
    nie wiem jak jest u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też się tak czasami dzieje. Nie ma obserwatorów (puste pole) albo nie mogę skomentować. To chyba wynika z opieszałości mojego laptopa, który nie nadąża - to moja teoria.

    Na szczęście Ciebie bez problemu zaobserwowałam i linkuję :)

    Dziękuję także za zalinkowanie i komentarze!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten sam problem. Nie mogłam się zalogować i dodawać komentarzy. Ale jakoś to minęło. Widocznie coś się dzieje z bloggerem.
    Zdjęcie ładne i rzeczywiście takie książkowe. To zapewne Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Do Catherine: mam tak już prawie tydzień :( Też mam nadzieję, że minie.

    Do Oleńki: hmmm... może tak być. Muszę sprawdzić na innym kompie, to jest myśl :) witam u mnie :)

    Do Balbiny64: czekam niecierpliwie aż ten problem ustąpi. Miło mi, że zdjęcie się podoba. Fotografia zrobiona dzisiaj :) Tak to moje skarby książkowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też miałam z tym problemy. Minęło po pary dniach.

    A co do obserwowania blogów to w pulpicie nawigacyjnym pod listą masz opcje dodaj. Tam spróbuj dodawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za radę :) Czekam niecierpliwie aż miną moje problemy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na blogerze, zapanował bałagan na 102. Na forum gotuje się od problemów, ja miałam kłopot z dodawaniem komentarz, zmieniłam przeglądarkę i przeszło. Czekaj cierpliwie albo szukaj speca. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że więcej już się nie pobałagani i ktoś zacznie to sprzątać.

    OdpowiedzUsuń
  20. I jak Ci sie podoba ta ksiażka??Ja ją pewnie dzisiaj skończe:)
    Miło mi,że psiaczek Ci sie podoba.Słodziak z niego.Tylko rozrabiaka straszny...

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmmm trudno powiedzieć, wywołuje skrajne emocje, ale styl Pisania Picoult mi się podoba. KObieta ma talent do tworzenia jakby filmowych ujęć, zwraca uwagę na gesty, szczegóły. Opisywane sceny są niesamowicie plastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ciągle mam jakieś problemy na bloggerze, chociaż ostatnio, odpukać, wszystko jest ok.

    W dniu, w którym zamieściłaś notkę sprawdziłam, czy u mnie działa i bez problemu dodałam się u Ciebie do obserwatorów (jednocześnie od razu nadrobiłam niedopatrzenie, iż wcześniej tego nie uczyniłam ;))

    Popieram wcześniejsze porady. Czasami trzeba po prostu coś na bloggerze "zrestartować".

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję :) Też mam nadzieję, że szybko minie ten problem. Irytujące są te utrudnienia. Złośliwość rzeczy martwych.

    OdpowiedzUsuń