.

.

poniedziałek, 2 maja 2016

Chleb żytni na żytnim zakwasie - efekty trwającego kilka dni eksperymentu

Sukces, sama jestem zaskoczona, ale naprawdę to smakowy sukces. Chleb nie przypomina smakiem żadnego sklepowego, a sporo różnych żytnich kupowałam. Mój mąż, który nie przepada za kupnymi żytnimi chlebami, powiedział, że jest genialny.

Przepis na chleb i zakwas pochodzi z książki Chleb. Domowa piekarnia, Piotra Kucharskiego. Książka, którą sprezentował mi tata jest jednym z najlepszych prezentów. Już ją lubię i będę się z niej uczyła dalej.

4 komentarze:

  1. Sama będę musiała chyba się skusić na upieczenie takiego chleba, bowiem nie powinnam jeść pieczywa pszennego... a z braku czasu często to robię. Twój chlebek wygląda bardzo apetycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też staram się ograniczać pszenny chleb. Ten jest naprawdę smaczny :)

      Usuń
  2. Ja zawsze się boję robić chleb...
    ale może kiedyś spróbuje ...!

    OdpowiedzUsuń