.

.

niedziela, 3 stycznia 2016

Sprawdzone słodkości

Mróz za oknem ma swoje kulinarne plusy. Dzięki niemu jabłka sprawnie mi przestygły i mogłam szybko skończyć deser i w rezultacie delektować się smakiem. Odkąd natrafiłam na przepis na stronie Miss Jacobs Library, robiłam go już kilkadziesiąt razy i stał się moim sztandarowym deserem. Przepis na wskazanej stronie lub tutaj.


Niezmiennie ZAWSZE mi smakuje. Kto nie próbował, polecam. Kiedyś testowałam też wersję odtłuszczoną z jogurtem zamiast tłustej śmietany, trochę mniej wyjątkowo, ale też smacznie.

4 komentarze:

  1. Ja polecasz to ja muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie fakt że nie mogę jeść jabłek ani też takiego nabiału... ochh... tęsknię za takimi deserami ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wcale nie ma mrozu, ale taki deser pewnie na każdą pogodę jest dobry :-)

    OdpowiedzUsuń