.

.

sobota, 24 marca 2018

Las w słoiku

Lasy w słoikach widziałam w internecie już dawno i od razu mnie urzekły. Podczas niedawnej wizyty w sklepie na dziale ogrodniczym zauważyłam rośliny posadzone w szklanych, zamykanych pojemnikach. Potem przeczytałam instrukcję sadzenia takich roślin w książce O roślinach Radosława Berenta i Łukasza Marcinkowskiego. Dzisiaj kupiłam słoik, rośliny i dodatki. Wieczorem zabrałam się za sadzenie (do dekoracji przydały mi się kamienie zbierane nad brzegiem morza i przywiezione z urlopu).




9 komentarzy:

  1. Och, marzę o nim! ♥ Las w słoiku to jeden z projektów, który wciąż odkładam, a to wszystko ze względu na ciągłe poszukiwania odpowiedniego naczynia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje naczynie kupiłam tanio w sklepie budowlanym na dziale ogród :)

      Usuń
  2. Natalia | Ogrodolandia.pl9 maja 2018 14:50

    Naprawdę przepięknie! A słoik po prostu stworzony do małych ogródków!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik spodobał mi się wizualnie i cenowo :)

      Usuń