.

.

piątek, 15 kwietnia 2016

Olga Rudnicka, Diabli nadali

Kolejna bardzo dobra książka Olgi Rudnickiej. Ponownie kryminał z wątkami humorystycznymi. Jak zawsze w przypadku tej pisarki zdecydowanie polecam. Lektura dla miłośników kryminałów i osób, które chcą się pośmiać.
 
Tęskniłam za trylogią o pięciu Nataliach, ale do nich Olga Rudnicka już raczej nie wróci. Jako czytelnik chętnie przeczytałabym kolejny tom, ale będę zadowolona z kolejnych takich książek jak Diabli nadali. Olga Rudnicka jest jedyną polską pisarką, której wszystkie książki stoją w mojej domowej biblioteczce.

2 komentarze:

  1. Mam do zaoferowania program sprawdzający http://www.antyplagiat.net
    Jest to program przeznaczony na komputery z systemem Windows
    który umożliwia dokładne sprawdzanie różnego rodzaju tekstów czy nie zostały wykorzystane na innych stronach internetowych.

    Programem można sprawdzać dowolną ilość tekstów zarówno mogą to być artykuły, prace dyplomowe.

    Zapraszam do obejrzenia filmiku instruktażowego

    http://www.youtube.com/watch?v=TWxQZrZMU2U

    Sam skorzystałem i polecam w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie czytałam nic tej autorki - może się w końcu na nią skusze ;)

    OdpowiedzUsuń