.

.

sobota, 12 grudnia 2015

Butelki świąteczne skończone

Trochę to trwało, bo pierwsza warstwa farby została nałożona pod koniec listopada, ale liczy się efekt.


Butle bożonarodzeniowe planowałam już od dawna, udało się dopiero w tym roku. Fioletowa oczywiście nie jest świąteczna. Niełatwo było zająć się pięcioma naraz, ale skończyłam.


Na lampce leżą polakierowane kamienie, zawsze są piękne w wodzie. Gdy wyschną, część robi się brzydka. Jakiś czas temu postanowiłam pokryć je lakierem, którego używam do decoupage. Efekt jest jak najbardziej zadowalający. Wyglądają jakbym przed momentem wyciągnęła je z morza.

8 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają:-) Czerwona moim faworytem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne butelki - czerwona najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem która najbardziej mi się podoba.

      Usuń
  3. Wszystkie są śliczne:) świetna dekoracja świąteczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dawno planowałam te butle, rok temu miały być gotowe :)

      Usuń
  4. Zdrowych, pogodnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;-)) Wesołych Świąt !! Świetne ozdoby, butelki są kapitalne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, wzajemnie wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń