.

.

czwartek, 12 maja 2016

Halina Popławska

Czy ktoś zna lub pamięta tę autorkę?

Ostatnio przypomniało mi się, że bodajże jeszcze w czasach liceum zaczytywałam się w jej książkach. Kojarzę powieść, gdzie akcja rozgrywa się w zamku, pełnym sekretnych przejść i podziemi. Chcę do niej wrócić. Nie mogłam sobie dokładnie przypomnieć nazwiska, ale kojarzyłam, że zaczyna się na literę P i mniej więcej kojarzyłam półkę w bibliotece na której stały tytuły autorki. Pewnego dnia wybrałam się do biblioteki i sprawdziłam. Potem nic prostszego jak zakupić dwie serie jej książek w internecie i wkrótce wrócę do tych lektur. Ciekawa jestem jaki będzie odbiór jej książek po latach. Mam nadzieję, że wśród tych tytułów jest ten, który zapamiętałam.

Bezcenna biblionetka podpowiada w jakiej kolejności czytać książki autorki.

2 komentarze:

  1. Lubię używane ksiązki - takie sędziwe wyczytane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wszystkie są używane, niektóre jeszcze z lat 70tych.

      Usuń